Dostawa i koszty przesyłki

1. Sposoby i koszty przesyłki

1.1. Przy zakupie powyżej 300zł sklep www.red-lychee.pl gwarantuje darmową dostawę. Dotyczy to wszystkich zamówień bez względu na metodę płatności oraz sposób wysyłki na terenie całej Polski.

1.2. Wysyłka towaru zakupionego w sklepie internetowy www.red-lychee.pl, realizowana jest za pośrednictwem:

1.2.1. Przesyłka kurierska
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 1-3 dni roboczych.
Koszt przesyłki: 14zł.
Przy zakupie powyżej 300zł: Przesyłka gratis.

1.2.2. Paczkomaty InPost
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 1-3 dni roboczych.
Koszt przesyłki: 14zł.
Przy zakupie powyżej 300zł: Przesyłka gratis.

1.2.3. Poczta Polska
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 1-5 dni roboczych.
Koszt przesyłki: 16zł.

1.2.4. Przesyłka kurierska międzynarodowa
Przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (przelew na konto, Przelewy24, PayPal).
Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
Czas dostawy: 2-5 dni roboczych.
Koszt przesyłki (dotyczą paczek do 10kg):
Strefa 1 – Niemcy: 79zł
Strefa 2 – Belgia, Czechy, Holandia, Luxemburg, Litwa, Słowacja, Węgry: 85zł
Strefa 3 – Lichtenstein, Łotwa, Szwajcaria, Austria, Dania: 99zł
Strefa 4 – Estonia, Bułgaria, Francja, Rumunia, San Marino, Słowenia, Wielka Brytania, Włochy: 129zł
Strefa 5 – Finlandia, Hiszpania (kontynent), Irlandia, Szwecja: 159zł
Strefa 6 – Norwegia, Portugalia (kontynent): 219zł

1.3. Wybór opcji wysyłki poprzez Paczkomaty InPost możliwy jest jedynie do łącznej wagi przesyłki 25kg i wymiarów 41 x 38 x 64 cm.  W przypadku przekroczenia maksymalnego wymiaru paczki nadawanego do Paczkomatów InPost, Dział Obsługi Klienta Red Lychee skontaktuje się z Państwem w celu wybrania innego sposobu dostawy.

1.4. Nie realizujemy zamówień z adresem do wysyłki do skrytek pocztowych itp.

2. Czas realizacji zamówienia

2.1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę. Czas realizacji zamówienia trwa od 1 do 3 dni roboczych.

2.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.

2.3. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, w sytuacji braku dostępności towaru (kontaktujemy się w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia). Dlatego niezbędne dla nas jest posiadanie Państwa numeru telefonu, by mieć z Państwem szybki kontakt w celu powiadomienia o ewentualnym braku towaru.

3. FAQ

W jakich godzinach zostanie dostarczona moja przesyłka?
Kurierzy dostarczają paczki w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 18:00. Paczkomaty InPost są dostępne 24h/7 (dostępne całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku).

Czy mogę monitorować moją przesyłkę?
Tak, jest to możliwe na stronie internetowej firmy kurierskiej, której dane wyślemy podczas realizacji Państwa zamówienia lub Paczkomatów InPost (zlokalizuj przesyłkę Paczkomaty InPost). W e-mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia znajduje się numer listu przewozowego, który wpisany w powyższej wyszukiwarce pozwoli szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.

Co zrobić, gdy dostawa się opóźnia?
W przypadku problemów z ustaleniem losów nie doręczonej przesyłki prosimy o skontaktowanie się z firmą kurierską, której dane wyślemy podczas realizacji Państwa zamówienia lub Paczkomaty InPost (kontakt Paczkomaty InPost). Na podstawie numeru listu przewozowego / numeru przesyłki, który znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia Dział Obsługi Klienta ustali, co się dzieje z Twoją przesyłką.